Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

tisdag 6 maj 2014

TJOHOO!!



Idag har Våran Lilla Vrå 1001 saker att fira!

Resan till Stockholm gick jättebra! Tanden är numera fixad och ser jättefin ut, och priset var dessutom överkomligt. Jag var så lättad och glad efteråt att jag kunde ha slängt mig om halsen på tandläkaren..! Sååå otroligt skönt!!! Nu hoppas jag att vi får ha lite lugn och ro här i Vrån så att vi kan få njuta av Ishockey-VM och Fotbolls-VM utan stress och oro...

De andra 1000 saker som vi firar är att jag har haft över 1000 besökare på bloggen! Det känns otroligt roligt och inspirerande! Även om de flesta av besökarna är min egen familj...:))) Det är superkul att det finns de som vill följa med på min och mina hundars åktur på livets berg-och-dal bana!

Tack för att du läser våran blogg!!!

Kram från invånarna i

Våran Lilla Vrå

1 kommentar:

  1. Hej Annie! Du är otroligt duktig på att skriva och uttrycka dig! Du kanske skullle skriva en bok!! Varför inte en deckare! Nu skall jag till Odd-huset för lite pyssel och senare på eftermiddagen blir det körsång! I slutet på maj skall vi till Umeå och sjunga! Nu til helgen åket jag till Åland för att besöka logen "Åland" som fyller 50 år!

    SvaraRadera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!