Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

söndag 8 juni 2014

Loppis-tankar...

Nästa söndag ska syrran och jag vara med på en loppis, och jag vet inte riktigt hur jag känner inför det. Jag är inte någon supersocial människa direkt, så en loppis känns inte riktigt som min grej. Dessutom har jag tänkt att (försöka) sälja lite hembakade kakor och alla mina grytlappar jag har virkat, och det skulle ju vara tråkigt om ingen är intresserad. Å andra sidan så har jag svårt att föreställa mig att någon annan skulle vara villig att betala för något jag har gjort - ja, jag vet, jag har inte så mycket tro på mig själv - så jag väntar mig inte att någon kommer att köpa något i alla fall... Jag försöker att bara se det som trevlig inbokad kvalitetstid med min syster, så får resten bli en (eventuell) bonus...
Om jag inte säljer något, så kan min familj och vänner se fram emot att få många grytlappar till jular och födelsedagar...
...Kanske blir det någon av dessa tre som jag har virkat i helgen...

Den här typen av mönster har blivit min favoritvirkning just nu!
 
Den här färgkombinationen blev jag riktigt förtjust i!
Kanske gör jag en likadan fast med vit kant... 
Ytterligare en vit variant; den här gången med lila detaljer.
Ha det bra,
 
Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!