Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

fredag 24 oktober 2014

Oj, vad hände..?

Ja trots mina föresatser att skriva några rader här varje dag så blev det inget inlägg igår, men det var inte mitt fel! Comhem hade nätverksproblem och jag fick därför inte tillgång till bredband så det resulterade i inget bloggande för mig. Men detta är första gången sedan jag startade bloggen i mars som jag har missat ett inlägg så man ska väl inte klaga..:)
Del av mig tyckte det var ganska skönt att ha en giltig anledning att inte blogga. Även om det är VÄLDIGT givande - speciellt julbloggen den här tiden på året - så tar det mycket tid. Tid som jag skulle kunna lägga på handarbete mm. Därför var det inte helt fel att för en gångs skull bara slötitta på tv och virka julklappar hela kvällen.
Imorgon drar jag och syrran iväg till Syfestivalen i Stockholm och det ska bli rikigt, riktigt roligt! Den mässan är ju ett himmelrike för oss som gillar att handarbeta:) Det kommer att bli en lååång dag, men jag hoppas att jag ska ha ork att skriva några rader här när jag har kommit hem - det vore ju skamligt om jag missar två inlägg på en vecka!
Hoppas ni också kommer att ha en trevlig helg!

Ha det bra,
 
Annie

1 kommentar:

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!