Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

söndag 19 oktober 2014

Magvärk

Jag hade flera trevliga saker jag ville pyssla med idag, men tyvärr har en enveten magvärk gjort dagen inte fullt så trevlig som jag hade planerat.. Jag har kämpat på med lite virkning och julklappsinslagning mm, men energinivån har inte varit riktigt där den borde vara. Konstant värk har ju verkligen en förmåga att dra ner på humöret och välmåendet... Jag hoppas, hoppas att jag vaknar imorgon med en problemfri mage igen så att jag kan fokusera på lite mera trevliga saker.

Ha det bra,
 
Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!