Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

lördag 1 november 2014

Att bara få vara...

Idag har varit en lugn och skön lördag inomhus - eftersom regnet vräker ner utanför fönstret - med en lagom blandning av pyssel, handarbete, tv-tittande och bakning. Jag bakade bland annat mitt fruktbröd som du kan läsa mera om på min julblogg. Det är så underbart skönt med de här dagarna när jag inte har något inbokat eller planerat, och jag kan göra precis vad jag känner för för stunden och vad som får mig att må bra. Det är dagar då jag laddar batterierna och fyller min själ med välmående.

 
Ha det bra,
 
Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!