Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

lördag 27 december 2014

Då...Nu.

Det är otroligt hur ens psykiska mående kan svänga på bara några dagar...

I tisdags - innan julafton - så hade jag knappt tid att sova; jag  var fylld av julförväntan och energi och skuttade ur sängen tidigt på morgonen trots att kroppen egentligen sade ifrån... Livet kändes härligt - speciellt när snön äntligen kom - och jag gick runt med ett leende på mina läppar!

Nu är julen över och det enda jag känner inombords är tomhet...På kvällarna kan jag inte tänka mig något bättre än att krypa ner i sängen och somna ifrån allt, och på morgonen har jag ingen lust att kliva ur sängen överhuvudtaget. Jag har ingen lust eller ork att göra någonting utan får tvinga mig själv för att få minsta lilla grej gjort...

Livet svänger fort ibland.

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!