Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

söndag 18 januari 2015

Jobbig helg

Jag har haft stora besvär med magen de senaste dagarna, och igår var det riktigt kämpigt:(( Värken gjorde att jag mådde dåligt psykiskt också, så idag kände jag att det var dags för radikala metoder. Jag har haft mycket problem med magen i många år, och jag har med tiden lärt mig att den föda som är mest skonsam för min mage är frukt av alla de slag och grönsaker. Därför har jag bara ätit frukt och bär idag, och än så länge har det fungerat - magen har varit relativ smärtfri. Att jag är lite extra trött och hungrig och springer på toa en gång i timmen känns som ett litet pris att betala för en smärtfri mage. Jag känner hela tiden att värken finns där någonstans i bakgrunden så jag vågar inte äta någon fastare föda. Psykiskt klarar jag helt enkelt inte av någon mer magvärk just nu.

Det är bara att hoppas att affärerna häromkring kommer att ha mycket billiga frukter och grönsaker nästa vecka:)

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!