Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

måndag 18 maj 2015

Bildbomb på min älskade Alfahane!

Nu måste jag vila en stund...

...fast jag ska nog rulla mig lite grann...

...åh vad det kliar skönt på ryggen...

...och på rumpan...mm...

...åh, vad livet är skönt...

...fast jag måste nog rulla mig lite till innan nästa traktor kommer...

...men skitig blir man, så jag måste nog skaka av mig lite skräp...

...innan jag slänger mig ner igen på marken...

Var är den där traktorn någonstans?!

Måste matte ta fram den där saken när jag ligger här på balkongen
och myser i lugn och ro?!

Äsch, jag struntar i henne...mm vad skönt det är när
hon har lagt ut en matta här...mm...

...riktigt mysigt att klia nosen mot...mm...

 ...men vad det kliar på nosen...

...ja, ja... jag ska visa att jag kan göra 'Göm dig'!

...men, vad tjatig hon är matte. Alltid ska jag 'gömma mig'...fast hon brukar skratta
och se snäll ut och ge mig en massa godsaker när jag gör det...:)

...ja, ja jag tittar på dig matte...

...är du inte klar snart?!
 
Min vackra, vackra, gråhåriga älskling!

 Om du bara visste hur mycket matte älskar dig!!!
 
Annie

3 kommentarer:

  1. Nu förstår jag hur du menar!!! Det var ju nästan som en bildserie om Denniz!!!! ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur? Jag tror de kommer att gilla varandra; Alfahanen är så klok när det gäller att läsa andra hundar:)

      Radera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!