Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

onsdag 20 maj 2015

Rent utsagt skitjobbigt!

Imorgon har jag ett läkarbesök inbokat som jag INTE ALLS vill gå på, och det får mig att må SKIT rent utsagt. Jag är så förbannad och så stressad över det att jag till slut somnade tidigare i kväll av ren utmattning. Jag har överätit - och det var det länge sedan jag gjorde - för att jag har en sådan oro i kroppen. Jag har inte kunnat brodera för att det kryper i själen och hjärnan. Som om DET inte vore nog så ringde hälsocentralen och flyttade fram min tid från kl. 13 till 08.30 på morgonen! Jag som sover så dåligt i normala fall och nästan aldrig tar mig ur sängen innan tidigast nio på morgonen. Förutom att inte få någon sömn så kommer jag alltså att behöva gå upp jättetidigt för att hinna duscha och gå ut med hundarna...! Och så ska jag betala 200 kr som jag inte har för hela 'nöjet'!

I brist på något positivt att skriva om, så kommer är några hundbilder från när vi var i hundgården idag. För en gångs skull sken solen och vi var själva så jag passade på att ta lite kort...igen...








 

Annie

1 kommentar:

  1. Det låter inte som något roligt besök.... �� Vad hemskt att behöva vara så orolig!! Mass kramar från oss (och kolla din telefon....)

    SvaraRadera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!