Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

söndag 13 september 2015

Den lilla boven...

...i vårat drama har kört slut på mig här i Våran Lilla Vrå. Efter två nätter med störd sömn så har min ork och energinivå sjunkit med en faslig fart...! Idag var vi ute två timmar på morgonen i förhoppning om att jag skulle kunna trötta ut mina två äldre herrar en del. Det fungerade i några timmar men nu känns det mest som om det är mig själv jag har tröttat ut...:)

Kom igen då tjejer, var är ni??
Jag är här, och jag är redo!!!

Tänk om jag kunde titta ut...! Typiskt att matte har blockerat min tjejspaningsplats...!

Fast det är ju egentligen ganska jobbigt att jaga tjejer...

Även en liten hund med STORA hormondrifter behöver vila...ibland...

Om ett par veckor kan jag nog skratta åt eländet men just nu skulle jag bara vilja ha en riktigt god natts sömn!

Annie

2 kommentarer:

  1. Oj, vad jag skrattade när jag kom till sista bilden.. det ser nästan ut som om han ska ramla ner ur soffan!! Jag kan förstå att du är trött, så som de är just nu! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den var lite talande!!! Han är ju såå uppskruvad och ville verkligen hålla sig vaken - ifall det skulle komma några tjejer haha! - men till slut så sade kroppen ifrån...!

      Radera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!