Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

torsdag 11 februari 2016

Cosy is my favorite place to be

Idag kände jag mig såå trött när jag klev ur sängen. Det har förstås med mensen att göra. Sedan har det blivit rätt många hundpromenader under dagen också så i kväll har jag verkligen kämpat mot tröttheten... Ser verkligen fram emot att krypa i sängen om ett tag.

Emellan promenaderna har jag broderat på ett nytt projekt:) Ja, jag vet, jag borde göra klart alla projekten jag har börjat, men det tilltalar mig inte alls.
Däremot tilltalade den här kudden mig...


...när jag såg den i en korsstygnstidning:)

Cosy is my favorite place to be

Det är ju jag och hur jag vill att mitt liv ska vara...så en sådan kudde måste jag ju ha hemma!

Så här långt har jag broderat idag:

 
Jag har bytt ut vissa färger och så har jag förenklat mönstret för att det ska vara enklare (roligare) att brodera.
Jag ser redan fram emot att brodera mera på den här kudden imorgon - efter att jag förhoppningsvis har fått en god natts sömn:)
 
Annie

1 kommentar:

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!