Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

måndag 18 april 2016

Födelsedagskort

När vi firade syrrans födelsedag igår så fick hon ett kort som jag hade gjort själv:


Jag blev riktigt nöjd med det här kortet:)

Nuförtiden köper jag aldrig födelsedagskort eller julkort etc utan jag gör dem alltid själv. Ett sådant här kort som syrran fick ligger det nog kanske fyra-fem timmars arbete bakom. Det måste ju vara mer värt än att bara gå in i en affär och köpa ett kort...
Eller?!

Annie

1 kommentar:

  1. Jätte-, jätte- jättefint!!!! <3

    Idag fick jag mejl från "bok-killen"... han ska betala tillbaka pengarna. Får se om jag lyckas hitta en likadan bok.

    Har jag sagt att jag sökt nytt jobb? Var på intervju runt påsk.. blev erbjuden jobbet idag. Nu har vi bokat in ett "framtidsmöte" på torsdag. :)

    SvaraRadera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!