Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

söndag 3 april 2016

Söndagen i bilder:)

Idag var det ganska skönt ute så hundarna fick vara ute på balkongen
på riktigt för första gången i år. Som tur är så bryr de sig inte om
att Matte inte har tagit bort juldekorationerna än:))

Syrran och svågern var hemma hos mig för att hjälpa mig sätta upp en hylla,
och alla hundarna var intresserade...

...och lite oroliga när svågern började borra i väggen...
 
...även om Alfahanen inte stressade upp sig nämnvärt:)


På eftermiddagen gick vi till hundgården en sväng och träffade kompisar och
lekte med bollar:)

Det var varmt och jag hade tagit med mig vatten till hundarna. Alfahanen
njöt i värmen...

...samtidigt som han höll koll på bollarna:)

Solstrålen hade kul som vanlig, och njöt av att springa och söka godis
som jag slängde ut på marken.

När vi kom hem var hundarna mycket trötta efter hyllbyggande och en timme i hund-
gården så de somnade som stockar:)

Då hade jag tid att brodera klart min kudde!
Såå nöjd:))
 

3 kommentarer:

  1. Visst är det redan lite vår i luften! Igår var jag till Ann-Cari och jobbade med tanken och hur jag skall kunna lösa dieselproblemet på bästa sätt!

    SvaraRadera
  2. Kudden blev jättefin! Gillar dina färger mycket bättre:) Få se när den blir helt klar då...

    SvaraRadera
  3. Vilken lyx att få se så många nya bilder på rn och samma gång!!! De är så fina och mysiga! ��

    SvaraRadera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!