Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

onsdag 25 maj 2016

Dagen i bilder...

Vaknar med sällskap i sängen.

Vi tar en morgontur till hundgården.

Sen blev det en promenad med Alfahanen och hans bästa vän.

På eftermiddagen var det filmdate och godisutdelning för fyrbenta...

...och tvåbenta!

Mitt nuvarande virkningsprojekt...

Sedan var det dags för en tur hem till syrran, och medan vi fyrbenta sedan färgade hår mm
så låg alla hundarna och vilade.

 På vägen hem gick vi förbi det här underbart vackra blommande trädet!



Såå vackert!
 

Annie

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas att det var en felskrivning att de fyrbenta färgade håret....!!!! 0)

    Vilken underbar bild den där sista!!! Naturen är otrolig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej då, nu är alla hundarnas pälsar rödbruna!

      Hahaha, ja det var en felskrivning, haha! Det var väldigt sent när jag skrev inlägget så hjärnan hade redan gått och lagt sig...:))

      Radera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!