Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

fredag 12 augusti 2016

Filten

Idag har jag virkat på min restgarnsfilt medan jag har tittat på OS och den börjar närma sig slutet nu. Restgarnerna börjar ta slut och jag kan med lätthet svepa in mig i filten medan jag virkar. Både Kaxmörten och Solstrålen har prövat att ligga på filten också...



Känns riktigt kul och inspirerande att jag kan se slutet på det här projektet! Det blir min första virkade filt, och jag ser fram emot att få lägga den på sängen och njuta:)

Annie

1 kommentar:

  1. Filten är jättefin! Och mysigt att även fyrfotingarna gillar den!

    SvaraRadera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!