Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

fredag 5 augusti 2016

Rapport från nattugglan...

Idag har jag haft lite lättare att hålla mig vaken:) Jag sov en dryg timme på eftermiddagen, och sedan har det gått bra. Jag blev trött för en stund sedan (klockan är 01.10 nu) men då gick jag ut med hundarna under fotbollspausen. Dessutom gjorde Sveriges herrlag i fotboll ett väldigt snyggt mål i slutet på första halvleken vilket piggade upp en hel del:)) Nu har andra halvleken börjat och jag hoppas att vi får ett fördelaktigt resultat i slutändan...
 

Eftersom jag tittar mycket på tv så blir det också mycket handarbete och nu har jag börjat virka på en liten sjal från http://www.fingerscroched.se/ . Jag vet att jag förra vinterhalvåret önskade att jag hade en mjuk och icke-stickig sjal att linda runt halsen när jag kände mig frusen, och jag hoppas att det här kan bli den sjalen framöver. Jag har inte gjort många sjalar förut, men jag måste säga att det är riktigt roligt:))

Nu ska jag fokusera på Sveriges fotbollsmatch och se om de kan få med sig poäng inför resten av gruppspelet i OS.

Annie

Whohoo!  Sverige gjorde precis 2-1!!!! Yes! 25 minuter kvar...

1 kommentar:

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!