Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

torsdag 29 september 2016

Ibland undrar jag...

...vad det är för fel på mig som hela tiden är sugen på att börja nya handarbetsprojekt...

och här kan tilläggas att problemet egentligen är att jag inte är lika sugen på att avsluta dem...:)

Eller rättare sagt att jag inte avslutar projekt i samma takt som jag startar nya...!

Jag vill hela tiden testa nya projekt, som ett barn i en godisaffär som vill smaka ALLA olika lösgodissorterna!

Det är ju såååå roligt att börja på något nytt...och föreställa sig hur fint det kommer att bli...när jag någon gång blir klar...:)

Senast igår var jag bara tvungen att börja på en julduk som jag hade sett på nätet...


...och jag har redan planerat var jag ska placera den när den är klar:)

Och roligt var det...att börja på ännu ett nytt projekt:)

Jag håller tummarna för att jag ska klara av att avsluta det innan jul...den här julen alltså:))

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!