Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

fredag 16 september 2016

Idag...

...har det varit full fart från morgon till kväll...

- promenad med fem hundar
- promenad med två hundar
- göra äppelchips
- skriva ett inlägg på korsstygnsbloggen
- sortera tvätt
- gå till tvättstugan
- sortera mer tvätt
- gå till tvättstugan
- gå till banken för att få ny dosa
- gå till tvättstugan
- gå till hundgården med fem hundar
- gå till tvättstugan
- städa toaletten
- dammsuga
- gå till tvättstugan
- hänga upp blöt tvätt i lägenheten
- baka saffransmuffins till morgondagens filmdejt
- baka saffransskorpor till bästa T
- gå kvällspromenad med min vän när hon hämtar sina hundar
-  skriva detta inlägg

Och kvar att göra är...
- ta ut Solstrålen på en snabb-kissning
- bädda sängen med nytvättade lakan
- krypa i sängen

Sedan hoppas jag att jag får sova gott i några timmar!

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!