Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

fredag 16 september 2016

Med tanke på...

...hur gårdagen såg ut för mig så är det kanske inte så förvånande att jag hade svårt att hålla mig vaken idag. Alfahanen och jag var till bästa T för att titta på film, men det känns som om jag spenderade mer tid med att slumra med huvudet mot soffkanten än att titta på filmen...:)

Nu ser jag fram emot en lugn helg med mycket handarbete och mycket ishockey i världsklass på tvn eftersom World Cup börjar imorgon. Sverige går in i turneringen på söndag och det känns lite osäkert hur det kommer att gå för Sverige. Har vi otur kan turneringen vara slut för oss efter 4 dagar... Men säkert är att det kommer att visas mycket högklassig ishockey de närmaste två veckorna:) Och det ser jag verkligen fram emot!

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!