Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

tisdag 25 oktober 2016

Nytt territorium...

På min julblogg www.varanlillajulvra.blogspot.se har jag idag 'annonserat' ett jullotteri tillsammans med syrran.

Vi lottar ut julföremål som vi har skapat själva och det känns lite som om man lottar ut en del av sin egen själ...är någon intresserad av en del av mig?! Tänk om ingen vill delta? Tänk om de tycker det är helt ointressanta saker???
Jag har aldrig gjort något liknande förut så jag vet inte om jag är skräckslagen eller förväntansfull inför vad som ska hända...?!
Så många frågor och funderingar har snurrat runt i skallen den senaste tiden beträffande hela den här grejen. Nu måste jag väl säga att jag ändå är ganska stolt över mig själv (och min syster) som utsätter oss för detta och den indirekta värdemätaren på om andra tycker att det man sitter hemma och pysslar med dagarna i ända är något att ha...

Men nu slog det mig just att om det 'värsta' händer och inte en enda person är intresserad av att delta, så kan jag ju faktiskt behålla jultaggen som syrran och jag har gjort tillsammans..!


Jag ÄLSKAR den nämligen och sätter mer än gärna upp den hemma hos mig framåt jul!!!

Nu återstår att se om någon annan kan älska den som jag gör...

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!