Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

måndag 20 februari 2017

Min handgjorda lilla vrå

Jag älskar att omge mig med saker som jag har gjort, eller saker som människor jag älskar har gjort. Jag har handgjorda saker från min farmor, min mormor, min morfar, min pappa, min mamma, min syster och mina syskonbarn i min lilla vrå. Det är underbart att omge med så mycket kreativitet och kärlek och personlighet; man blir liksom påmind om all kärlek som finns omkring en varje dag. Och jag känner mig stolt över mig själv när jag ser hur mycket fint jag har skapat med mina egna händer!

Idag tog jag lite kort på några av dessa saker som jag omger mig med hemma. Den här gången blev det mest bilder på sådant som jag har gjort. En annan dag kanske jag visar lite fina saker jag har som andra människor i min omgivning har gjort.


Min stora fina virkade duk på soffbordet!
Och ett pågående virkprojekt...

Några av mina virkade kuddar.


Ett underbart vårbroderi

En av mina virkade förvaringskorgar

Några broderade kuddar

Slutligen den här fina tavlan som min syster har gjort till mig:)
Jag älskar den här frasen; perfekt för var jag befinner mig i livet just nu!

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!