Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

tisdag 18 juli 2017

Den tiden på månaden...

...har det varit idag. Den tiden på månaden när det helt plötsligt kryper i kroppen och jag har ett jättesug efter alla frukter och annat gott som jag INTE har hemma och som jag INTE har råd att köpa... Den tiden på månaden då jag helt plötsligt inte är sugen att virka på ETT ENDA av alla de underbara projekten jag har liggande hemma. Den tiden då jag egentligen inte är särskilt sugen på någonting... Jag brukar känna så här en viss tidpunkt varje månad så jag misstänker starkt att det är hormonerna som spelar mig ett spratt...!

Jag var dock duktig idag och kämpade på med ett julklappsprojekt ett bra tag, men framåt kvällen orkade jag inte stå emot den enorma lusten att börja virka på någon nytt! Jag vet inte hur det kommer att se ut eller vad det kommer att bli exakt, men jag blev kär i DET HÄR MÖNSTRET ...



.... när jag såg det för första gången och idag kändes som en perfekt dag att testa mönstret och börja leka med mina garner:) Och jag kan tala om att mönstret var precis så roligt som jag trodde och det fick mig att känna inspirationen igen:)
Vad det blir för något till slut får tiden utvisa...

Annie

1 kommentar:

  1. De där hormonerna kan ställa till med mycket förtret...

    SvaraRadera

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!