Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

onsdag 6 september 2017

Då blir jag varm i hjärtat ❤

Att blogga kan många gånger ta väldigt lång tid.

Vissa inlägg kan jag skriva på i flera timmar.

Nu är ju inte jag en sådan som bloggar för att jag har 1000-tals läsare, utan bara för att jag gillar att dokumentera mitt liv, mina hundar och mina handarbeten och kanske dela det med några få utvalda läsare.

Ibland kan det kännas som om man lägger ner mycket tid och att det kräver en viss planering. Speciellt när det gäller julbloggen så har jag ibland avstått ifrån att blogga för att jag helt enkelt inte har haft tid att sitta en timma eller två vid datorn när jag är mitt uppe i julbaket. Även om jag har saker och händelser jag skulle vilja dela med mig av till mina kära läsare.

Gårdagens första julinlägg (för i år) på julbloggen var ett sådant tillfälle som jag planerade för. Det var nödvändigt eftersom jag hade mycket tankar jag ville dela med mig av, och mycket julbilder att gå igenom. I slutändan höll jag nog på med inlägget i drygt TRE timmar! Under de timmarna händer det alltid några gånger (en bra dag NÅGRA gånger; annars många gånger😉) att jag ifrågasätter om det verkligen är värt att lägga så mycket tid på bloggandet...???

Då blir jag VÄLDIGT glad när jag sedan får jättefina kommentarer på inlägget, såsom denna från Maria Sten:

"Så härligt att du känner lite julpepp igen! Läser alltid din julblogg och blir glad av den 😃😃😃."

Då vet jag svaret på min egen fråga. Det är DEFINITIVT värt att sitta i flera timmar och blogga när man får sådan cyberkärlek tillbaka❤❤❤.

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!