Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

torsdag 19 oktober 2017

Några fina ögonblick från dagen...

Jag var tvungen att åka till apoteket mm idag så då fick hundarna vara hemma
själva. Det är så otroligt gulligt när de går och lägger sig tillsammans så här
för att vänta på mig. 


Jag gick förbi en sådan vacker julgran i en av affärerna. Det är så mysigt
när juldekorationerna börjar komma på plats i affärerna!

Jag var bara tvungen att köpa med mig en påse saffransgifflar
när de nu har börjat dyka upp i affärerna. Ser fram emot att 
njuta av dem till helgen!

Jag har virkat på en halsduk de senaste veckorna och nu är 
den äntligen klar! Och jag är jättenöjd!
Den är gjord av Järbo Elise  som är ett jättemjukt
bomulls- och akrylgarn, vilket är perfekt för en hösthalsduk. Jag är ju 
en sådan person som vill ha både halsduk och mössa när temperaturerna
kryper neråt... 

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!