Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

tisdag 28 november 2017

Min lilla skugga



Jag har en skugga just nu.
Det är Kaxmörten som trippar efter mig överallt för att titta på vad jag gör. Faktum är att jag kan svära på att han vet att julen är på intågande, och det är för honom - och precis som för hans matte - favorittiden på året. Då får man nämligen PAKET🎁🎁🎁!!! Och Kaxmörten ÄLSKAR paket...lika mycket som han älskar pipleksaker...och kanske mig😉.

Med Matte i köket...

Jag brukar ju ge dem lite extra paket under december eftersom de får en paketkalender förutom alla paket runt julen. Här är det inte bara jag som får njuta av julen😀. Idag satt jag dessutom och slog in 50 väldoftande - enligt dem - paket och då var det inte bara Kaxmörten som var intresserad av vad jag gjorde kan jag berätta. Då hade jag tre hundar som satt och vrålstirrade på mig...!

Annie

1 kommentar:

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!