Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

fredag 5 maj 2017

Det här har varit en helt sanslös...

...vecka för att vara mitt liv.

Den har innehållit promenader, promenader och mer promenader ... värkande ben pga alla promenader ... magsjuka hundar vilket har inneburit ett antal illaluktande olyckor inne och ett antal nattrastningar ... nätter med riktigt dålig sömn ... hundhår, hundhår och mera hundhår ...  tvättstuga och dammsugning av hundhår ... jobbiga ishockeymatcher med ett Washington Capitals som bara är en match ifrån att åka ut ur Stanley Cup IGEN ... ett besök på akuten med syrran som fick en glasskål i huvudet när hon skulle flytta en hylla ... tack och lov bra väder eftersom jag fasar för att behöva gå promenader med fem blöta och leriga hundar ... och så lite virkning när jag har orkat...

Nu har syrrans hundar återvänt hem under helgen, och jag hoppas att jag och mina hundar kan få lite vila och återhämtning. Dessutom behöver jag röja lite här hemma vilket jag inte har orkat under veckan. Få se om jag orkar nu i helgen...

Tyvärr är lilla Kaxmörten dålig i magen så risken för en orolig natt är ganska stor...

Annie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!