Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

lördag 12 augusti 2017

Hundstunder

Igår kväll var det fullt i sängen när jag skulle lägga mig...:)
Dock varade det inte länge eftersom Alfahanen ganska snabbt tyckte att det 
blev för varmt i sängen....

Idag fick Alfahanen följa med till mammas kollo när det var dags
för min toalettstädning.  Mamma erbjöd sig faktiskt att försöka
städa själv, men nu när veckan nästan är slut så tyckte jag 
att det var synd att riskera hennes rygg. Och nu - tro't eller ej- så vill jag avsluta
städveckan i topp:))

Alfahanen hade det mysigt hos mamma medan jag städade och kopplade av på gräsmattan
med ett tuggis:)

På kvällen låg Kaxmörten och sov bredvid mig och han var så söt!

Han passade dessutom på att mysa en stund på min virkning:)

Annie

1 kommentar:

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!