Vad kul att du har hittat hit till Våran Lilla Vrå! Jag som bloggar här är en tjej mitt i livet mitt i Sverige som delar mitt liv med den busiga beaglen Solstrålen och den lilla men tuffa chihuahua/tax/beagle-blandningen Kaxmörten. I regnbågslandet springer också min älskade beskyddare Tyson som tyvärr lämnade oss i maj 2019.
Jag är långtidssjukskriven och har haft det kämpigt i många år, men försöker nu finna någon form av lycka och glädje i livet igen med hjälp av bland annat mina älskade hundar, mina många handarbeten och mitt fanatiska sportintresse. Välkommen att dela vardagen med oss!

onsdag 9 augusti 2017

Minisemester med syrran och pappa, del 2


På kvällen gick vi till en mysig restaurang på Dalarö, med jättesnygga
blomsterarrangemang i vitt, lila och svart på framsidan.
Pappa bjöd på middag och jag valde pizza medan pappa åt en 
fin hamburgare och syrran valde en toast skagen.

Fina pappa <3

På vägen tillbaka till hamnen och båten gick vi förbi den
här gamla telefonkiosken. Så häftig!

Väl nere i hamnen fick vi njuta av en jättevacker solnedgång och det
blev en underbar avslutning på våran härliga dag..

När jag skulle gå och lägga mig i min och syrrans ruff njöt 
jag av utsikten från våra små rufffönster:)
Så otroligt mysigt att sova på båten; man vaggas verkligen
till sömns:)

Vi vaknade till en underbart solig dag och jag njöt av lite virkning på båten.

Pappa och jag gick en jättefin promenad längsefter
Dalarö kanal. En helt underbar miljö!

Gick förbi den här stenen...har den verkligen stått här sedan
Gustav III's tid???
Fortsättning följer...

Annie

2 kommentarer:

Jag och hundarna blir jätteglada om du lämnar en kommentar! Kram!